Wij zijn een VZW die mensen met epilepsie wil samenbrengen om leuke momenten te delen met mekaar.
Zo hebben wij :
- regelmatige bijeenkomsten live in de babbelcafé in Houthalen en in een vergaderzaal in Hasselt.
Ook zijn wij actief in een gesloten wazzupgroep.
En ook op sociale media zijn wij actief zoals facebook.
Ieder jaar genieten wij ook van een etentje. En onze nieuwjaarsreceptie is ook heel leuk !
Onze activiteiten
Ma 11/5/2026 : Hasselt om 18.30 u.
Zat 27/6/2026 Jaarlijks etentje om 12 u.
Ma 7/9/2026 : Hasselt om 18.30 u.
Ma 9/11/ 2026 Babbelcafé om 18.30 u.
Bij Epilepsiegroep Limburg Be kunt u als vrijwilliger een verschil maken door uw tijd en talent te delen. Steun onze missie door een donatie te doen of neem deel aan onze acties voor bewustwording en fondsenwerving.
Bel voor meer informatie